Eugène uit Zoetermeer
Verhuizen met Select Movers: niet doen, nooit! Select Movers heeft als doel een superieure klantervaring te verzorgen en streven naar 100% klanttevredenheid, zo schrijven zij zelf. Geloof hier maar niets van. Onze ervaringen en die van andere schrijvers wijzen in precies de tegenovergestelde richting. Onze verhuizing met Select Movers kan niet anders omschreven worden als een drama. Volgens de offerte zou de verhuizing 2 dagen duren: een dag voor inpakken en demonteren van meubels, de tweede dag voor verplaatsen van de boedel en monteren. Het werden er uiteindelijk zes… De verhuizers waren, dat moet worden gezegd, allemaal vriendelijk en beleefd. Maar daarmee is wel het enige positieve opgemerkt. Verder toonden zij zich volkomen onbekwaam, ongemotiveerd, chaotisch, rauw-dauw, ruw en lomp. De eerste echte verhuisdag hadden zij met 4 mensen om 19.00 uur 2 kleine vrachtwagens van 20 kuub volgekregen. Uitladen tot 23 uur. De tweede verplaatsdag hadden zij met 3 mensen nog tot 17 uur nodig om de derde wagen nog met zo’n 10 kuub te vullen. Rara hoe kan dat? Al op de dag dat nog niet alles overgebracht was begon men om betaling te vragen. Gelukkig heb ik toen geantwoord: niet voordat het werk af is. Ik heb betaald nadat op de zesde dag er een verhuizer bleek te zijn die wel van wanten wist. Deze heeft op een goede manier onze kasten weer gemonteerd. Achteraf was dat nog te vroeg, want gaandeweg werd pas duidelijk wat voor schade was aangericht: gebroken ruit, gaten in het net gelegde laminaat, glas van antieke lamp gebroken, kozijnen beschadigd, bureau beschadigd, scheuren in kasten, etc. Vanwege de nog altijd aanwezige chaos zal er nog wel wat meer boven water komen. Te vroeg betaald, omdat het enige waar Select Movers interesse in heeft geld blijkt te zijn. Aan klanttevredenheid hecht men geen enkele waarde. Zo blijkt ook uit alle negatieve beoordelingen die over dit bedrijf geschreven zijn. Op klachten wordt nooit gereageerd. Select Movers blijft zwijgen. Ineens wordt de telefoon niet meer opgenomen, men belt nooit terug. Exact dezelfde ervaring hebben wij. Het lijkt een bewuste strategie van Select Movers te zijn: de klant is van weinig belang, maar hebben wij het geld binnen, dan doet hij of zij er helemaal niet meer toe en vermijden wij ieder contact. Beschikt het bedrijf wel over de verzekeringen die het zegt te hebben? Ze doen geen enkele moeite om gebruik te maken van die verzekeringen. Opgemerkt moet worden dat er zelfs veel positieve reviews over dit bedrijf zijn. Gezien de totale desinteresse in de klant die dit bedrijf bij een klacht aan de dag legt lijkt hier vooral sprake te zijn van nep-reviews tegen betaling die ook veel op het internet circuleren. Er is namelijk geen enkel blijk van streven naar klanttevredenheid. Tip: maak niet dezelfde fout als ik en neem deze positieve beoordelingen niet serieus. Lees meer